In vervolg op onze campagne ‘Tijd voor een ander verhaal’ (2021-2022), voeren we in 2023 de campagne Hoe dan? Zo! In deze campagne zetten we zorgmedewerkers uit de hele regio centraal. Zij laten zien waarom anders werken in de zorg nodig is en hoe dat eruit kan zien. De medewerkers uit de hele regio staan centraal in deze campagne en fungeren als inspirator voor collega’s. Ieder kwartaal verschijnen een korte video, artikel en social media-post rond een thema. Deze middelen zijn in samenhang met elkaar, maar vertellen elk een eigen deel van het verhaal. Ze verwijzen naar elkaar. En hebben de mogelijkheid om opgenomen te worden in de communicatie-uitingen van de organisaties in de regio. Het thema van het eerste kwartaal is ‘zelfstandig wonen’. De personen die aan het woord komen in de video, het artikel en de social mediapost zijn medewerkers van verschillende organisaties. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio’s West- en Midden-Brabant, maar met z’n allen.
Vanuit de regio plaatsen we elke week iets op LinkedIn , Facebook en Instagram. Volg ons! We hebben jullie en je collega’s hard nodig om de boodschap onder zoveel mogelijk zorgmedewerkers, binnen jullie organisaties te verspreiden. Het is tijd voor een ander verhaal. Hoe dan? Zo!
Terug naar het nieuwsoverzicht