Campagne – Tijd voor een ander verhaal
Onder de noemer Hoe dan? Zo! zetten we zorgmedewerkers uit de hele regio centraal. Zij laten zien waarom anders werken in de zorg nodig is en hoe dat eruit kan zien. De medewerkers uit de hele regio staan centraal in deze campagne en fungeren als inspirator voor collega's. Ieder kwartaal verschijnen een korte video, artikel en social media-post rond een thema. Deze middelen zijn in samenhang met elkaar, maar vertellen elk een eigen deel van het verhaal. Ze verwijzen naar elkaar. En hebben de mogelijkheid om opgenomen te worden in de communicatie-uitingen van de organisaties in de regio (eigen nieuwsbrieven, intranet, E-learnings).
Het thema van het derde kwartaal is 'samen zorgen'. De personen die aan het woord komen in de video, het artikel en de social mediapost zijn medewerkers van verschillende organisaties. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen.
Campagne – Tijd voor een ander verhaal
Onder de noemer Hoe dan? Zo! zetten we zorgmedewerkers uit de hele regio centraal. Zij laten zien waarom anders werken in de zorg nodig is en hoe dat eruit kan zien. De medewerkers uit de hele regio staan centraal in deze campagne en fungeren als inspirator voor collega's. Ieder kwartaal verschijnen een korte video, artikel en social media-post rond een thema. Deze middelen zijn in samenhang met elkaar, maar vertellen elk een eigen deel van het verhaal. Ze verwijzen naar elkaar. En hebben de mogelijkheid om opgenomen te worden in de communicatie-uitingen van de organisaties in de regio (eigen nieuwsbrieven, intranet, E-learnings).
Het thema van het derde kwartaal is 'samen zorgen'. De personen die aan het woord komen in de video, het artikel en de social mediapost zijn medewerkers van verschillende organisaties. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen.
Campagne – Tijd voor een ander verhaal
Onder de noemer Hoe dan? Zo! zetten we zorgmedewerkers uit de hele regio centraal. Zij laten zien waarom anders werken in de zorg nodig is en hoe dat eruit kan zien. De medewerkers uit de hele regio staan centraal in deze campagne en fungeren als inspirator voor collega's. Ieder kwartaal verschijnen een korte video, artikel en social media-post rond een thema. Deze middelen zijn in samenhang met elkaar, maar vertellen elk een eigen deel van het verhaal. Ze verwijzen naar elkaar. En hebben de mogelijkheid om opgenomen te worden in de communicatie-uitingen van de organisaties in de regio (eigen nieuwsbrieven, intranet, E-learnings).
Het thema van het tweede kwartaal is 'zelfstandig wonen'. De personen die aan het woord komen in de video, het artikel en de social mediapost zijn medewerkers van verschillende organisaties. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen.
Vanaf 5 juli wordt deze toolbox gevuld met video's, een artikel en tips.
In 2023 vervolgen we onze bewustwordingscampagne 'Tijd voor een ander verhaal' . Deze keer zetten we de medewerkers van verschillende organisaties in de sportlichts. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen. De campagne is op dit moment nog in ontwikkeling. Meer informatie volgt snel. Nu al vragen? Stuur dan een mail naar info@samenrichtinggeven.nl.
Alle fragmenten van de voorstelling over actieve voorbereiding op ouder worden zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de zorgzame samenleving zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de juiste zorg op de juiste plek zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de medewerker van de toekomst zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de inzet van zorgtechnologie zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Campagne – Tijd voor een ander verhaal
Onder de noemer Hoe dan? Zo! zetten we zorgmedewerkers uit de hele regio centraal. Zij laten zien waarom anders werken in de zorg nodig is en hoe dat eruit kan zien. De medewerkers uit de hele regio staan centraal in deze campagne en fungeren als inspirator voor collega's. Ieder kwartaal verschijnen een korte video, artikel en social media-post rond een thema. Deze middelen zijn in samenhang met elkaar, maar vertellen elk een eigen deel van het verhaal. Ze verwijzen naar elkaar. En hebben de mogelijkheid om opgenomen te worden in de communicatie-uitingen van de organisaties in de regio (eigen nieuwsbrieven, intranet, E-learnings).
Het thema van het derde kwartaal is 'samen zorgen'. De personen die aan het woord komen in de video, het artikel en de social mediapost zijn medewerkers van verschillende organisaties. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen.
Campagne – Tijd voor een ander verhaal
Onder de noemer Hoe dan? Zo! zetten we zorgmedewerkers uit de hele regio centraal. Zij laten zien waarom anders werken in de zorg nodig is en hoe dat eruit kan zien. De medewerkers uit de hele regio staan centraal in deze campagne en fungeren als inspirator voor collega's. Ieder kwartaal verschijnen een korte video, artikel en social media-post rond een thema. Deze middelen zijn in samenhang met elkaar, maar vertellen elk een eigen deel van het verhaal. Ze verwijzen naar elkaar. En hebben de mogelijkheid om opgenomen te worden in de communicatie-uitingen van de organisaties in de regio (eigen nieuwsbrieven, intranet, E-learnings).
Het thema van het derde kwartaal is 'samen zorgen'. De personen die aan het woord komen in de video, het artikel en de social mediapost zijn medewerkers van verschillende organisaties. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen.
Campagne – Tijd voor een ander verhaal
Onder de noemer Hoe dan? Zo! zetten we zorgmedewerkers uit de hele regio centraal. Zij laten zien waarom anders werken in de zorg nodig is en hoe dat eruit kan zien. De medewerkers uit de hele regio staan centraal in deze campagne en fungeren als inspirator voor collega's. Ieder kwartaal verschijnen een korte video, artikel en social media-post rond een thema. Deze middelen zijn in samenhang met elkaar, maar vertellen elk een eigen deel van het verhaal. Ze verwijzen naar elkaar. En hebben de mogelijkheid om opgenomen te worden in de communicatie-uitingen van de organisaties in de regio (eigen nieuwsbrieven, intranet, E-learnings).
Het thema van het tweede kwartaal is 'zelfstandig wonen'. De personen die aan het woord komen in de video, het artikel en de social mediapost zijn medewerkers van verschillende organisaties. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen.
Vanaf 5 juli wordt deze toolbox gevuld met video's, een artikel en tips.
In 2023 vervolgen we onze bewustwordingscampagne 'Tijd voor een ander verhaal' . Deze keer zetten we de medewerkers van verschillende organisaties in de sportlichts. We zetten hun succesverhaal en de struggle die ze hebben weten te overbruggen, in de spotlight. Dat is een compliment aan hen én inspiratie voor anderen. Door deze aanpak dragen we de campagne met veel ambassadeurs; niet alleen vanuit de regio, maar met z’n allen. De campagne is op dit moment nog in ontwikkeling. Meer informatie volgt snel. Nu al vragen? Stuur dan een mail naar info@samenrichtinggeven.nl.
Alle fragmenten van de voorstelling over actieve voorbereiding op ouder worden zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de zorgzame samenleving zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de juiste zorg op de juiste plek zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de medewerker van de toekomst zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.
Alle fragmenten van de voorstelling over de inzet van zorgtechnologie zijn nu los te bekijken en te gebruiken om in gesprek te gaan met bijvoorbeeld collega's, ouderen en mantelzorgers.